MultiMed ADSL

Samtidig ekstra hjemme-ADSL-linie. Linien inkluderer - ud over 24 timers fri internettrafik - følgende service-ydelser:

  1. Løbende sikkerhedsopdateringer af firewall´ens software

  2. Løbende driftovervågning af router + firewall

  3. Firewall- og driftsopsætning af sikre externe adgange (f.eks. hjemmearbejdsplads)

  4. 4 Ip-numre for fuld kontrol over router- og firewall-udstyr

  5. 3 timers tilkald på liniefejl (dagtid)

  6. 3 timers tilkald på centralfejl (dagtid)

  7. Udvidet servicetid hverdage: 9:00–22:00 weekend : (10:00-18:00)

  8. Fjern-service i klinikken via VPN

  9. Programopdateringer af lægesystemet via EDIFACT (MEDBIN)

  10. Diverse opdatering af fælles registre via EDIFACT (MEDBIN)

  11. Cpr-opslag via det offentlige cpr-register (Sundhedsstyrelsen).

 

Følgende extra services håndteres også af det tekniske koncept/opsæt og kan erhverves på linien:

  1. Adgang til EDIFACT- kommunikation med objektoverførsel (f.eks. teledermatologi)

  2. Opdatering af præparatfortegnelsen hver 14. dag via EDIFACT

  3. Sikker kommunikation m. webservices (booking, receptfornyelse, email-konsultation)

  4. Adgang til sundhedsdatanettet (sundhedsportalen, KPLL, røntgenopslag m.m.)

  5. Mulighed for fjern-backup af klinikdata

  6. Mulighed for hjemmearbejdsplads eller evt. ”fjern-vikar” ved sygdom

  7. Mulighed for fjern-data-access (Asp-, Citrix- eller anden remote serverløsning)

  8. Mulighed for externt webopslag af din kliniks data for relevante samarbejdspartnere

  9. Web-overvågning af klinikken.